Over Sym3


Sym 3 is een sterk groeiend bedrijf waarin een dynamische bedrijfscultuur en een collegiale sfeer heerst.

Voor onze afdeling in Desselgem zijn wij op zoek naar een Medior Support Engineer.

Zoek je een boeiende maar vooral een leuke en afwisselende job? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Functieomschrijving


Als support engineer hou je je bezig met het oplossen van technische en IT-gerelateerde problemen van onze klanten. Naast het ondersteunen van de helpdesk, sta je ook in voor technische vragen en opdrachten. Het is jouw verantwoordelijkheid dat de systemen bij de klanten goed blijven functioneren. Je zal hoofdzakelijk werken vanuit het kantoor in Desselgem, maar af en toe zal je ook eens de baan op gaan naar klanten.


Taken


• Het opvolgen van de helpdesk van onze afdeling infrastructuur

• De klant via e-mail of telefonisch te woord staan

• Incidenten (analyse van het probleem, oplossing voorstellen, interventie uitvoeren)

• Complexere problemen kan je steeds doorspelen naar collega’s

• Onderhoud van de IT-infrastructuur van onze klanten vanop afstand of ter plaatse

• Het tijdig doorvoeren van de nodige updates bij klanten


Jouw profiel


• Je hebt minimum 3-tal jaar ervaring als Support of System Engineer of je bent bezeten door IT

• Netwerk: DHCP, DNS, TCP/IP, Switching, Routing, VLAN, Security, Firewall, VPN

• Cloud services: Office 365, Azure

• Microsoft OS: Windows, Active Directory, Group Policies, RDS...

• Virtualisatietechnologie: VMWare, Hyper V

• Backup oplossingen: Veeam, Shadowprotect

• Je bent communicatief in het Nederlands en Engels

• Je bent klantgericht en flexibel ingesteld, je werkt graag zelfstandig en neemt initiatief

• Je bent analytisch en weet goede rapportages en documentatie op te stellen

• In het bezit van een rijbewijs B


Wat heeft Sym3 te bieden?


• Je werkt samen met gedreven collega’s die kennis delen en steeds de beste oplossing voor de klant voor ogen hebben.

• Je kan rekenen op voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden.

• Uiteraard hoort hier ook een aantrekkelijk loonpakket bij met tal van extralegale voordelen zoals bedrijfswagen, smartphone + abonnement, laptop, groepsverzekering, maaltijdcheques, ...

• We vinden een gezonde work-life balance enorm belangrijk. Daarom zijn flexibele werkuren zeker bespreekbaar.

• We werken 40 uur per week. Je hebt dus recht hebt op 12 ADV-dagen bovenop je 20 wettelijke verlofdagen.

• We organiseren regelmatig toffe teambuildingsactiviteiten.


Contact


Zie jij jezelf als Support Engineer? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar jobs@sym3.be

Geen motivatiebrief of cv bij de hand, geen zorg … We nodigen je graag uit voor een koffie of thee. Alle communicatie zal discreet behandeld worden.